Command & Conquer 3! Tiberium Wars

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] 0plank0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] 0plank0 [NL] »

me 2
Pure Hard Dance :D

Kiekeboe
Controlfreak.+?

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit...
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit...
eerste Command & Conquer pwned nog altijd alle delen die er daarna kwamen :) en Kane is back :D wat wil je nog meer :P

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit...
Wat zouden ze anders moeten doen. Als ze echt alles anders zouden doen is het geen C&C game mee :wink: . Dit is gewoon hun formule.
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

[DR] Yellowman [NL] wrote:
Wat zouden ze anders moeten doen. Als ze echt alles anders zouden doen is het geen C&C game mee :wink: . Dit is gewoon hun formule.
Jah, maar dit lijkt gewoon te veel op andere command and conquer, eerst had je bijv met jets, toen werd er veranderd naar futurisch enz, andere soort defence, andere soort attack. Maar wat er nu is heb ik al 2 x gezien ofzo... Command and Conquer in to space misschien??:P
Image

[DR] Yellowman [NL]

[DR] jespertje [NL] wrote:
[DR] Yellowman [NL] wrote:
Jah, maar dit lijkt gewoon te veel op andere command and conquer, eerst had je bijv met jets, toen werd er veranderd naar futurisch enz, andere soort defence, andere soort attack. Maar wat er nu is heb ik al 2 x gezien ofzo... Command and Conquer in to space misschien??:P
Ja of alles miss in FPS... Jij gewoon als commander poppetje en dat je dingen neer kunt zetten die levensgroot zijn BRUUT!! :o :D
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Ik heb em ook ff gespeeld:

Pluspunten:
-> Snelle gameplay
-> Goede interface (uber micro em all lol)
-> Nieuwe units!
-> 3 uitgebreide units
-> Cash-flow dus veel units
-> Grafisch ok

Minpunten:
-> Toch wat performance issue's tov de demo settings op 1280x1024..

Al met al wel coole game, al vindt ik DoW nogsteeds net iets beter.. maarjah das wat vertrouwder..
Your opponent is me!!
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

[DR] Switch [NL] wrote:Ik heb em ook ff gespeeld:

Pluspunten:
-> Snelle gameplay
-> Goede interface (uber micro em all lol)
-> Nieuwe units!
-> 3 uitgebreide units
-> Cash-flow dus veel units
-> Grafisch ok

Minpunten:
-> Toch wat performance issue's tov de demo settings op 1280x1024..

Al met al wel coole game, al vindt ik DoW nogsteeds net iets beter.. maarjah das wat vertrouwder..
DoW vind ik 10 x beter, potje doen??:P
Image

[DR] Riddler [NL]
Member
Member

Post by [DR] Riddler [NL] »

jesper.... houd het maar bij je tube in BF2 :P ik vind c&c3 gewoon coowl, het is en blijft C&C ze zullen de basis altijd aan blijven houden en van daaruit het spel steeds veranderen. dit spel heeft altijd om het tiberium gedraaid dat is de verhaallijn en daar omheen moeten ze steeds wat blijven verzinnen.

op deze manier zorgen ze er ook voor dat het spel een beetje verhaal blijft houden :wink:

we wisten al dat jij c&c niet leuk zou vinden (had je volgens mij al een keer gezegd :roll: ) why still try it? :!:

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

[DR] Riddler [NL] wrote:jesper.... houd het maar bij je tube in BF2 :P ik vind c&c3 gewoon coowl, het is en blijft C&C ze zullen de basis altijd aan blijven houden en van daaruit het spel steeds veranderen. dit spel heeft altijd om het tiberium gedraaid dat is de verhaallijn en daar omheen moeten ze steeds wat blijven verzinnen.

op deze manier zorgen ze er ook voor dat het spel een beetje verhaal blijft houden :wink:

we wisten al dat jij c&c niet leuk zou vinden (had je volgens mij al een keer gezegd :roll: ) why still try it? :!:
Heb dat nog nooit gezegt, maar ik hou het bij DoW en bf2 :P
Image

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

Potje C&C3 Jesper? :P

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

[DR] Bassweb [NL] wrote:Potje C&C3 Jesper? :P
ik moet zo werken, vanaaf misschien :P
Image

[DR] Yellowman [NL]

Ik ben altijd in voor een potje C&C :D
Image

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

Msn? ;) Ik moet trouwens eerst nog een vonnis schrijven kan vanavond wel ff C&C spelen ;)

[DR] Yellowman [NL]

[DR] Bassweb [NL] wrote:Msn? ;) Ik moet trouwens eerst nog een vonnis schrijven kan vanavond wel ff C&C spelen ;)
Teamspeak C&C channel ? :D
Image

Post Reply