Ja hoor, als je maar lief bent, want ik ben echt slecht[DR] Hypnotoad [NL] wrote:potje doen!!![DR] Makoez [NL] wrote:

Moderators: Moderators, Staff
Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote:dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud[DR] 0plank0 [NL] wrote: maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus.... dat is wel heel vet vind ik ..
HERRIE![DR] Supernova [NL] wrote:Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote:dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud[DR] 0plank0 [NL] wrote: maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus.... dat is wel heel vet vind ik ..
MUZIEK !!!!!![DR] Hypnotoad [NL] wrote:HERRIE![DR] Supernova [NL] wrote:Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote: dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud
Users browsing this forum: No registered users and 76 guests