Ja hoor, als je maar lief bent, want ik ben echt slecht[DR] Hypnotoad [NL] wrote:potje doen!!![DR] Makoez [NL] wrote:
Wat is jouw laatste aankoop?
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
-
- Member
-
- Member
Leuk Turbokit-uitlaatje =) mijn voorkeur gaat echter uit naar een lekkere Yasuni APR of R1
Alleen jammer dat het zo afsteekt, dat glimmende chroom tegen het roestige/vieze achterkant/velg enzo, even opknappen die hap
@ Vleeshoofd, rechts uit het midden zie je een afgeknipte 3,5 mm jackplug zitten. Dat is de begrenzer (Euro-begrenzer genoemd), als je het plugje eruit trekt, dan zie je een (kop)telefoonaansluiting zitten en dan is de begrenzer geactiveerd. Plugje terug erin -> begrenzer eraf.
Enige nadeel aan begrenzers op een schakelbrommer is: een geoefend oor hoort dat het blok niet doorloopt in de toeren en dan kan je al gauw een argwanend effect hebben. Met een 'opvoeruitlaatje' in de 5e versnelling maar 5000 rpm draaien ofzo is toch wel 'apart'
Alleen jammer dat het zo afsteekt, dat glimmende chroom tegen het roestige/vieze achterkant/velg enzo, even opknappen die hap
@ Vleeshoofd, rechts uit het midden zie je een afgeknipte 3,5 mm jackplug zitten. Dat is de begrenzer (Euro-begrenzer genoemd), als je het plugje eruit trekt, dan zie je een (kop)telefoonaansluiting zitten en dan is de begrenzer geactiveerd. Plugje terug erin -> begrenzer eraf.
Enige nadeel aan begrenzers op een schakelbrommer is: een geoefend oor hoort dat het blok niet doorloopt in de toeren en dan kan je al gauw een argwanend effect hebben. Met een 'opvoeruitlaatje' in de 5e versnelling maar 5000 rpm draaien ofzo is toch wel 'apart'
Play hard... BUT play fair!
- [DR] Riddler [NL]
- Member
ze pakken je zo met die rommel, heb ook een kennis die daarmee d8 weg te komen op zo'n zelfde manier.
het is zoals boom al zei je wordt gewoon gepakt op gehoor / ervaring en ze raggen heel je brommer uit elkaar op zoek naar dat begrenzertje en dan krijg je, je brommertje in onderdelen terug zonder alle opvoer spullen + zo'n mooi geel papiertje GG!
het is zoals boom al zei je wordt gewoon gepakt op gehoor / ervaring en ze raggen heel je brommer uit elkaar op zoek naar dat begrenzertje en dan krijg je, je brommertje in onderdelen terug zonder alle opvoer spullen + zo'n mooi geel papiertje GG!
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
jah maar ik ken heel veel mensen die niet zijn gepakt met eurobegrenzer.. dus kan het altijd proberen
maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus .... dat is wel heel vet vind ik .. alleen politie kan dan ook mij wat makkelijker horen voorbij komen..
en er zijn laatste half jaar al 5 massale rollerbank controles gehouden hier, maar de motor agenten rijden mij gewoon voorbij.
@vleeshoofd : jaa ik ga vandaag ook even weer de ketting aanspannen, en olie in versnellingsbak smijten.. en fftjes schoon spuiten.. en ff mijn nieuwe euro begrenzer erop zetten.. deze begrenst te weinig .. en werkt niet goed.. want ik rij nu half begrenst rond
@riddler. laten we hopen dat ik domme agenten heb
maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus .... dat is wel heel vet vind ik .. alleen politie kan dan ook mij wat makkelijker horen voorbij komen..
en er zijn laatste half jaar al 5 massale rollerbank controles gehouden hier, maar de motor agenten rijden mij gewoon voorbij.
@vleeshoofd : jaa ik ga vandaag ook even weer de ketting aanspannen, en olie in versnellingsbak smijten.. en fftjes schoon spuiten.. en ff mijn nieuwe euro begrenzer erop zetten.. deze begrenst te weinig .. en werkt niet goed.. want ik rij nu half begrenst rond
@riddler. laten we hopen dat ik domme agenten heb
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote:dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud[DR] 0plank0 [NL] wrote: maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus .... dat is wel heel vet vind ik ..
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
HERRIE![DR] Supernova [NL] wrote:Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote:dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud[DR] 0plank0 [NL] wrote: maar hij klinkt nu wel als een 70 cc dus .... dat is wel heel vet vind ik ..
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
MUZIEK !!!!!![DR] Hypnotoad [NL] wrote:HERRIE![DR] Supernova [NL] wrote:Kabaal zul je bedoelen[DR] Hypnotoad [NL] wrote: dus hij maakt zo'n irritant geluid bedoel je!...heb een $^%$^ hekel aan het geluid van opgevoerde scooters en semi-cross brommers...*zucht* ik word oud
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Patrick [NL]
- Member
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
- [DR] Enfy [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin