Guild Wars 2 algemeen
Moderators: Moderators, Staff
-
Re: Guild Wars 2
@ Sjaakiej zal het nog even wat verder uitleggen:
- Geen ammo benodigd
- Onderwater hoef je niet omhoog om lucht te happen (alleen als je ''downed'' bent)
- Als magic class heb je geen mana
Dus niet meer een compleet weekend uit trekken om 500 mana potions te craften waarmee je 2 dagen voorruit kunt .
@ Dash -________________-
P.s. Mainpost eddited
- Geen ammo benodigd
- Onderwater hoef je niet omhoog om lucht te happen (alleen als je ''downed'' bent)
- Als magic class heb je geen mana
Dus niet meer een compleet weekend uit trekken om 500 mana potions te craften waarmee je 2 dagen voorruit kunt .
@ Dash -________________-
P.s. Mainpost eddited
-
De press beta invites zijn de deur uit. onder ander IGN en een aantal andere hebben het geluk om op 20 February de beta van GW2 te kunnen spelen.We have an invite, expect coverage on February 20.
Good news, we just received an invite to play in an upcoming round of beta testing in ArenaNet's highly anticipated Guild Wars 2. Unfortunately we can't share, but you can expect plenty of coverage to hit on Monday, February 20 at 6 AM Pacific.
We'll have previews, video and features covering everything we're able to see during our limited play session. Why is this exciting? Because Guild Wars 2 looks amazing, as we've said in multiple previews so far.
Geruchten dat de NDA eraf zou gaan zijn niet waar.
Maar het is ieder geval een stap in de goede richting!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
@dash
Niemand wint van walker texas ranger!
Als je hem slaat met een zwaard, snijd je jezelf in stukken!
als je hem 1 vuurbal geeft, spuugt hij er 10 terug!
Niemand wint van walker texas ranger!
Als je hem slaat met een zwaard, snijd je jezelf in stukken!
als je hem 1 vuurbal geeft, spuugt hij er 10 terug!
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Omdat ik van support houd, Gaurdian denk ik
-
Mocht je het leuk vinden (net als ik ) kun je hier de verschillende combinaties qua skills / wapens / race etc uit proberen:
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en
- [DR] Enfy [NL]
- Member
nu al ???
Het spel is er nog niet eens!
Het spel is er nog niet eens!
-
- Clanleader
Deze pokemon snap ik echt geen klap van
-
Enfy we hebben toch de beta!!! En filmpjes zoals deze http://www.youtube.com/watch?v=hl0nNTXC2Ls&sns=em
You do the math.
@ melvin jij bent hopeloos haha
You do the math.
@ melvin jij bent hopeloos haha
-
- Member
Ik hoop dat het een beetje een goede 'vervanger' is voor wow, er zijn weinig andere games waar ik 1200>2000 uur ( ) ingestoken heb zeg maar.
Als Guildwars 2 een beetje gaat bevallen, dan ga ik jullie mooi lastig vallen . Nah, wees niet bang, ik steek meestal teveel tijd in deze games, dus jullie gaan me gewoon nodig hebben!
Als Guildwars 2 een beetje gaat bevallen, dan ga ik jullie mooi lastig vallen . Nah, wees niet bang, ik steek meestal teveel tijd in deze games, dus jullie gaan me gewoon nodig hebben!
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Is dit een beetje te vergelijken met wow qua gameplay? het idee van geen maandelijkse kosten is namelijk erg interessant voor een MMO... en wow is me al een jaar te duur en niet leuk meer voor de rest ben ik totaal niet bekend met GW dus weet ook niet of ik het interessant ga vinden.
zal eens wat gaan verdiepen in de filmpjes op jijbuis, wie weet gaat ik het dan ook wel spelen
zal eens wat gaan verdiepen in de filmpjes op jijbuis, wie weet gaat ik het dan ook wel spelen
-
- Member
Zoals eerder te lezen heb ik al een aantal MMOs gespeeld, waarbij de meesten free-to-play waren. Ik was ook niet bekend met GW2 net als jij Patchy, maar op jijbuis is erg veel te vinden. Zelf heb ik de volgende reeks gekeken:
http://www.youtube.com/watch?v=J5yQiouu ... =1&list=SL
http://www.youtube.com/watch?v=J5yQiouu ... =1&list=SL
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Ff wat filmpjes bekeken, zit er wel vet uit.
Als je Skyrim leuk vindt, is dit dan ook leuk??????
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Markoes! Jij GEEN pokemon[DR] Makoez [NL] wrote:Ff wat filmpjes bekeken, zit er wel vet uit.
- [DR] Riddler [NL]
- Member
Gooi bf3 maar in de prullenbak allemaal als ik dat zo eens lees hier :p (guildnaam probleem ook meteen opgelost ---> "Desert Rabbits") BAM!
-
@Ice De dag dat ik jou nodig heb is de dag dat Maxima gaat strippen voor mij.
@Patch Zoals ik al in de main post aangeef is GW2 uniek in alle opzichten. Dus of het te vergelijken is met w0w durf ik eigenlijk wel van te zeggen ''nee''. Het is met niks te vergelijken het is een unieke game met nieuwe aspecten wat we nog nooit gezien hebben. Oh en btw heb handige links voor filmpjes in de main posts staan.
Wil je podcasts zien van een bepaald class die je leuk vind type je gewoon in ''Guild wars 2 Elementalist'' dan krijg je er een hoop.
@Makoez zie antwoord patch. Bekijk gewoon een paar filmpjes en ik denk dat je dan zelf het beste een oordeel kunt geven. Persoonlijk vind ik dit echt op dit moment de beste aankondiging. Normaal ben ik vrij kritisch maar ik kan gewoon geen punt van kritiek vinden in GW2!
@Patch Zoals ik al in de main post aangeef is GW2 uniek in alle opzichten. Dus of het te vergelijken is met w0w durf ik eigenlijk wel van te zeggen ''nee''. Het is met niks te vergelijken het is een unieke game met nieuwe aspecten wat we nog nooit gezien hebben. Oh en btw heb handige links voor filmpjes in de main posts staan.
Wil je podcasts zien van een bepaald class die je leuk vind type je gewoon in ''Guild wars 2 Elementalist'' dan krijg je er een hoop.
@Makoez zie antwoord patch. Bekijk gewoon een paar filmpjes en ik denk dat je dan zelf het beste een oordeel kunt geven. Persoonlijk vind ik dit echt op dit moment de beste aankondiging. Normaal ben ik vrij kritisch maar ik kan gewoon geen punt van kritiek vinden in GW2!