Guild Wars 2 algemeen

Nieuws over Guild Wars 2

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Yellowman [NL]

Re: Guild Wars 2

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Btw heel gaaf te zien dat er zo veel mensen geïnteresseerd zijn!!
Ik loop graag op de zaken voorruit vandaar ook het volgende.....

Wij willen graag ook een guild opzetten in GW2. Nu de vraag of jullie nog toffe namen hebben voor een guild (mag ook grappig zijn). Liefst wel een klein beetje serieus houden (dus geen ''anusvocht'' ofzo xD :P :P :P ).
Zat te denken om volgende week ergens een poll te gaan houden voor de definitieve naam :D .

Ik wil graag voor mezelf de volgende naam naar voren brengen aangezien in die erg vet vind.

''ShineDown''

(bron: http://www.youtube.com/watch?v=WGt-8adyabk)

P.s. DesertRabbits is een suckie naam voor GW2 hahahahahah!!!! / Main post aangepast
Last edited by [DR] Yellowman [NL] on 09 Feb 2012, 21:25, edited 1 time in total.
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Shinedown? Klinkt als een liedje van de Toppers :P gAy vind ik nog het leukste ^^ Maar zal wel ff een naampje bedenken. Wat is een guild btw :mrgreen:
Image

[DR] Yellowman [NL]

Guild = clan
Shinedown? Klinkt als een liedje van de Toppers
Image
Last edited by [DR] Yellowman [NL] on 09 Feb 2012, 22:04, edited 1 time in total.
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

Novus Inceptum, Ordo Lucis of The Phoenix Order.....

Herriner ik me nog als guilds uit wow.. wel gejat maar vond het altijd wel een coole namen :P
Image

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

Makoez = Guardian

Guildnaam = Alternate Alliance

[DR] Sjaakiej [NL]
Member
Member

Post by [DR] Sjaakiej [NL] »

[DR] Yellowman [NL] wrote:@Ice De dag dat ik jou nodig heb is de dag dat Maxima gaat strippen voor mij. :P
http://www.youtube.com/watch?v=hrXzG2voWwE
Spoiler: show
Image

nickrsd

Post by nickrsd »

Goededag,

Ik ben een bekende van Yellowman, hier en daar gamen we welis een potje BF3 samen.
ik heb ook mijn blik op Guild wars 2 laten vallen. Ik ben erg benieuwd hoe de game zal worden.

Mijn mogelijke voorkeur van char: Warrior.
En de naam die ik geef: Jagdpanzer.

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

[DR] Yellowman [NL] wrote:Zoals ik al in de main post aangeef is GW2 uniek in alle opzichten. Dus of het te vergelijken is met w0w durf ik eigenlijk wel van te zeggen ''nee''. Het is met niks te vergelijken het is een unieke game met nieuwe aspecten wat we nog nooit gezien hebben.
Inderdaad, daarom ook dat de game mij zo interesseert. Na een tiental MMOs (al dan niet gratis) te hebben gespeeld ben ik echt erg benieuwd wat deze game concreet anders gaat doen. Mobs doden en gatheren kom je niet onderuit, maar op de diverse filmpjes die al rond gaan is toch al een twist op deze vaste 'MMO menu-items' te zien.

Vond in eerste instantie de skillbar (waar je maar 10 skills op kwijt kan) wel wat aan de lage kant, maar door het snel switchen van wapen kom je hier alsnog op meer uit. Natuurlijk is het dan even afwachten tot de game echt uit komt om het zelf echt te checken. Toch denk ik dat ik met deze beperking van de skillbar (in vergelijking met andere MMOs) weinig problemen ga hebben.

Yellow, ik denk nog steeds dat ik voor een ranger wil gaan om de game een beetje te leren. Heb je nog een aanrader voor een volk? Ik ga er niet van uit dat een Asura of een Charr de beste keus is, maar neig meer naar een Human of Norn. Ik weet voor het kiezen van het ras niet in welke mate het effect heeft op de daadwerkelijke gameplay. Zoals in Skyrim zijn er sterke verschillen tussen de rassen, een Orc Mage zal je niet gauw zien..

Voor een guildname: Demonic Rogues ?
Dan behoud je de DR tag ;)

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Voor een guildname: Demonic Rogues ?
Dan behoud je de DR tag ;)

Is dat nadenken ofnie :D

Ik zou weer eens fatsoenlijk quoten :roll:
Image

[DR] Riddler [NL]
Member
Member

Post by [DR] Riddler [NL] »

"Brutal Aspect" is wel een leuke mogelijke guildnaam :twisted:
Image

[DR] Yellowman [NL]

@Patch ik heb Novus Inceptum gepakt. Die andere vond ik suckie.

@Makoez main post editted. Ziet er goed uit jongens het team zo. We missen alleen nog een Mesmer :D

@Nick welkom!!!!

@Subzero Je kunt als ranger maar snel tussen 2 wapen sets switchen. Andere combinaties kan natuurlijk altijd echter moet je dan uit combat zijn omdat dat langer duurt. Tevens zou ik proberen van te voren, met de al eerder geposte skill tool (http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en) je een beetje te orienteren. Er zijn bij sommige chars zo veel wapen combo's mogelijk. Als je er iets meer vanaf weet voor dat je de game begint kun je lekker voor die wapens de eerste 5 skills gaan unlocken. Als je veel switcht om te proberen dan moet je elke keer opnieuw beginnen met je wapen skills (1 t/m 5)

Het ras dat ik persoonlijk ga kiezen is Human. Zoals je al in mijn main post leest doe ik al een beetje cynisch over de andere races. Dit komt omdat ik er ook echt niks mee heb. Ik vind de Charr echt lelijk. Net een oversisde hond met een boggel. De norn is helemaal verschrikkelijk. Dat zijn echt van die giants en lopen log en houterig. De Asura zijn klein..... en daar is ook alles mee gezegd. En de Sylvari vind ik een beetje g@y. Dus ik ga toch ouderwets voor de human.
Wat ook wel leuk is om te weten is dat ik een beetje aan het monitoren ben wat de overhand heeft omtrent volk keuze bij de community. Conclusie is heel helder. De meeste mensen zullen gaan kiezen tussen Sylvari en Asura. En de characters die het meest genoemd worden zijn Necromancer & Ranger.
Het enige verschil dat de keuze van de ras concreet invloed op heeft is 1. Storyline 2. Utility skills (7 t/m 9).

Mainpost editted

Nog een leuk filmpje (HEBBBBOOONNNN):
http://www.youtube.com/watch?v=5N_q4-sC ... r_embedded
Image

[DR] Yellowman [NL]

Nick:

Salvage Leap
Lunge at your foe. :P

Profession: Warrior
Weapon: Main-hand sword
Image

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

@ Yellow: Mijn Guildname voorstel niet goed genoeg? :(

[DR] Yellowman [NL]

Sorry! had hem nog wel op het klembord staan. En toen kreeg ik een verstandsverbijstering... haha :P
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

Thief of Mesmer spreekt mij momenteel het meeste aan.. nu hopen dat ik er straks de cash voor heb en dat mijn PC het trekt.. haha

iig eerst ff wachten tot hij uitkomt!
Image

Post Reply